Siklós, BalázsKálya, Tímea2008-11-072008-11-0720082008-11-07http://hdl.handle.net/2437/8436A diplomamunkámban a Dove 2004-ben indított a Valódi Szépségért elnevezésű nemzetközi kampányát elemzem. Az elemzésem során választ kerestem, hogy mi késztette a Dove-ot arra, hogy a médiumokban bevált és megszokott modellek helyett elsőként hétköznapi és átlagos nőket állítson a középpontba. Megvizsgáltam, hogy a piaci szereplők hogyan reagáltak a Dove úttörő lépésére. Meglepődtem a Dove tanulmányának eredményeit látva. Érdekesnek tartottam azt is megvizsgálni, hogy vajon a Debreceni Egyetem Közgazdaságtudományi Karának női hallgatóinak szépséggel kapcsolatos véleménye eltér-e a Dove által készített nemzetközi tanulmány eredményeitől. Ezért mintát vettem a hallgatók sokaságából és az eredményeket összehasonlítottam a Dove nemzetközi eredményeivel.75hureklámkampányDoveszépségtanulmányreklámA Debreceni Egyetem Közgazdaságtudományi Kar hallgatóinak szépségről alkotott képe a Dove Valódi Szépségért kampánya alapján