Márk, Attila OlivérPillarné Gondoly, Ibolya2017-01-102017-01-102017-01-09http://hdl.handle.net/2437/233807A sajátos nevelési igényű tanulók társadalmi integrációjának és munkába állításának elősegítése céljából egy munkába állítást elősegítő iskolai modell a szakképző iskola számára. Történeti visszatekintés a fogyatékosság, az integráció a foglalkoztatás és a fogyatékkal élők képzésének témakörében. Ennek alapján egy speciális szakképző iskola gyakorlata, tapasztalata, előre mutató feladatainak elemzése. A program megvalósítása hatékonyan elősegíti az együttműködést, a tanulók integrációját, munkába állítását és az intézmény sajátos arculatának kialakítását.44hutársadalmi integrációmunkába állítássajátos nevelési igényű tanulóA sajátos nevelési igényű tanulók társadalmi integrációjának, munkába állításának feladatai és lehetőségei a Nyíregyházi Ridens Szakgimnázium, Szakközépiskola, Szakiskola, Készségfejlesztő Iskola és KollégiumbanDEENK Témalista::Neveléstudomány