Soós, MihályKomáromi, Kitti2019-10-282019-10-282019-10-25http://hdl.handle.net/2437/275205Dolgozatomban az OTP Junior számla és a fiataloknak szóló kampány sikerességét vizsgálom több szempont alapján.A feltevésem az, hogy jelenleg a piacon ez a legjobb ajánlat. Továbbá a jelenlegi kampány üzenete és kivitelezése valóban képes sikeresen megszólítani az adott célcsoportot. Felmérem a piacot, a versenytársak fiataloknak szóló ajánlatait.Vizsgálom a célcsoport fogyasztói magatartását, ehhez kérdőíves megkérdezést alkalmaztam. A kapott eredmények alapján következtetéseket vonok le az állításom helyességét illetően.51hubankszámlaversenytárselemzésfogyasztói magatartásAida modellmarketingmixSwot-elemzésAz OTP Junior számla és a fiataloknak szóló kampány sikerességének vizsgálataAnalysis the success of the OTP Junior bank account and its campaign for the youthDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány