Bácsné Bába, ÉvaBalogh, RenátóBács, Bence AndrásMolnár, AnikóFenyves, VeronikaMüller, Anetta2020-09-112020-09-112020-08-21Economica, Évf. 10 szám 1 (2019) , 30-351585-6216https://hdl.handle.net/2437/294522The studies concerning with the increasing demand for sport events, in other words with passive sport consumption are becoming more popular nowadays, as we experience increasing demand in the market for sport events. In our research we are focusing on passive sport consumption. We use Survey method (N=518) with which we studied the motivational background of sport event visits from gender perspective.A sportesemények iránti kereslettel, azaz a passzív sportfogyasztással kapcsolatos kutatások napjainkban egyre népszerűbbé válnak. A sportesemények iránti kereslet a helyszínen a szurkolók számával és a sportcsatornákon a tv közvetítéseket nyomon követők számával jellemezhető. Kutatásunkban a passzív sportfogyasztási szokásokat vizsgáltuk kérdőíves kutatással (N=518), ahol a sportesemények látogatásának motivációs hátterét elemeztük a nemek tükrében.application/pdffootballsport consumptionconsumer behaviorsport eventssport fandomlabdarúgássportfogyasztássportfogyasztási szokásoksporteseményekszurkolásPASSZÍV SPORTFOGYASZTÁS MOTIVÁCIÓINAK VIZSGÁLATA A NEMEK TÜKRÉBENfolyóiratcikkOpen AccessNeumann János Egyetem Gazdálkodási Karhttps://doi.org/10.47282/ECONOMICA/2019/10/1/4118Economica1102560-2322