Eszenyiné Borbély, MáriaGál, Roland2015-01-212015-01-212013http://hdl.handle.net/2437/204383A mai modern könyvtárakban manapság jogos elvárás, hogy az alkalmazottak már ne csak „polcokon való könyvtologatás”-sal foglalkozzanak. Legyenek birtokában a legmagasabb szintű tudásnak, lehetőségnek ahhoz, hogy az információ-keresést és az információ-szolgáltatást kiválóan, gyorsan, precízen elvégezhessék, mindezt a „felhasználók” legmagasabb szintű kiszolgálásával. A könyvtár honlapján szinte mindent meg lehet tudni a szolgáltatásokról és a használat feltételeiről. Könyvajánló tartalommal is fel van töltve. Összegezve az általam feltett 17 kérdés válaszaiból, megtudtam, hogy milyen lehetőségek vannak a Könyvtár menedzselésének, szolgáltatásaik közül melyek számítanak sikeresnek. Állománymenedzselésében, mire épít a vezető, illetve a szolgáltató. Hogyan lehet még sikeresebb egy könyvtár, és az együttműködő, motiváló csapatmunka eredménye, hatékonysága mitől függ.43huállománymenedzselésCsengerPetőfi Sándor ÁMK Művelődési Központ és Könyvtár állománymenedzseléseDEENK Témalista::Könyvtártudomány::Könyvtárinformatika