Szakály, Márk ZoltánKiss, Regina Erika2023-05-102023-05-102023-05-09https://hdl.handle.net/2437/352654A dolgozat a Hajdú Gabona zRt. kapcsolati sikerének sikertényezőit boncolgatja több szempontból, és kiértékeli azt. Nagy hangsúlyt kap dolgozatom során az emberi érzelmek, benyomások, és ezek üzleti életre gyakorolt hatásai. Többek között ilyenek a lojalitás és a bizalom. A kapcsolattartó ( mint cég és mint magán személy ) viszonyát vizsgáltam a kisebb felhasználású vevőkkel, ilyenek a kis pékségek és a tésztagyártók. A vezetés és a tulajdonlás náluk nem válik el, így a kommunikációs hatások jobban feltérképezhetőek. Mindezek mellett, kommunikációs csatornákat is vizsgálom, mely járul hozzá jobban a felek közötti kapcsolati sikerhez.30hukapcsolati sikersikertényezőA Hajdú Gabona zRt. kapcsolati sikerének sikertényezőiDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány