Fehér, AndrásDara, Lilla Csenge2016-10-272016-10-272016-10-26http://hdl.handle.net/2437/231301A sportmarketing használata a külföldön működő klubok esetében szinte mesteri szinten működik, azonban a marketing ezen ága hazánkban még gyerekcipőben jár. Tapasztalhatóak jelenségek a meglétéről, de nem annyira szembetűnő ez az eredmény. Az a célom a kutatómunkámmal, hogy minél jobban belelássunk a helyi szinten működő kiemelt sportágak klubjainak működésébe, azok mindennapjaiba, hogy kik állnak az üzemeltetésük sikerességének hátterében. Fontosnak tartom azt, hogy megismerjük az általuk alkalmazott vagy a jövőben esetlegesen felmerülő marketingfogásokat és, hogy ezáltal hogyan tudnak hatni a szurkolók attitűdjére a sporttal vagy az adott sportággal kapcsolatban. A közönség oldaláról a mérkőzések látogatottságának gyakoriságát fogom szemléltetni, valamint nem utolsó sorban azokat az ösztönző elemeket, amelyek egy mérkőzés megtekintésére bírják a lakosságot. A szekunder kutatásom során arra törekedtem, hogy minél jobban megalapozzam az általam vizsgált témát és, hogy bemutassam a kutatásban szereplő öt helyi látványsportágat. Az általam végzett primer adatgyűjtések (kérdőíves megkérdezés és szakértői mélyinterjúk) alapján fogok következtetéseket levonni, valamint a vizsgálatomban szereplő öt klub marketing-, és/vagy sajtóreferenseivel készített interjúkkal kívánom alátámasztani a témával kapcsolatos felvetéseimet, javaslataimat.66huNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 MagyarországsportmarketingklubA marketing szerepe a lokális élsportbanThe role of marketing in the local professional sportDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány