Bujdosó, GyöngyiFazekas, Noémi2019-12-032019-12-032019-12-03http://hdl.handle.net/2437/277101Szakdolgozatomban egy fiktív esküvői fotós vállalkozásának az online bevezetését terveztem és valósítottam meg online marketing elemek alkalmazásával. A kitalált fotósom most tervez saját vállalkozást alapítani, az én feladatom volt a vállalkozás webhelyének megtervezése és létrehozása online marketing eszközöket alkalmazva, a célcsoportot kiválasztva, illetve a felhasználói felület kialakítására vonatkozó ajánlásokat követve. A szakdolgozatom két nagy részből tevődik össze, az első részében találhatóak meg a webhely elméleti hátteréhez szükséges információk. Az első elméleti részében online marketing eszközöket ismertetek, mégpedig a tartalommarketinget, az email marketinget, a keresőoptimalizálást, a webanalitikát és a közösségi média marketinget. Ezután mutatom be a célközönség meghatározásának lépéseit. Majd részletezem a felhasználói felület megjelenítésére vonatkozó javaslatokat. A második nagy részben pedig maga a fejlesztett esküvői oldal megvalósítását írom le az elméleti részben leírtak alapján. Az online marketing eszközök gyakorlatban való használatát, a webhely célközönségének konkrét meghatározását, illetve maga a webhely megjelenítésére vonatkozó ajánlásokat ismertetem.52huonline marketingwebdesignOnline marketing elemek alkalmazása egy vállalkozás online bevezetésébenDEENK Témalista::Informatika