Kiss, MariettaTerhes , Brigitta2024-06-182024-06-182024-04-24https://hdl.handle.net/2437/373405Dolgozatomban az internetes oldalakon, valamint a televízióban megjelenő reklámokat vizsgáltam abban a tekintetben, hogy lehet-e, érdemes-e potenciális marketingeszközként használni gyermekszerelőket a felnőtteknek szánt termékek népszerűsítéséhez, értékesítéséhez. A következő oldalakon kitérek a család hatására a vásárlási döntési folyamatokban, megvizsgálom, milyen felnőtteknek szánt termékek reklámjaiban tűnnek fel leggyakrabban gyermekszereplők és feltárom a gyerekek szerepeltetésére vonatkozó szabályokat. Választ keresek arra, hogy mennyire ismertek a felnőttek körében a legnépszerűbb gyermek-influenszerek, valamint arra, hogy mennyire figyelnek fel és emlékeznek a fogyasztók a gyermekszereplős reklámokra, illetve milyen érzelmeket társítanak hozzájuk.68hugyermekgyermekszereplőgyermek-influenszerreklámmarketingGyermekszereplők hatása a felnőtteknek szánt reklámokbanImpact of child characters in adult advertisingKözgazdaságtudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.