2008-12-082008-12-089639197882http://hdl.handle.net/2437/49118Mindenki hallott már ügyfélkapcsolatról és volt is benne része számtalan esetben. Hallott az ügyfélközpontúságról és használt már olyan technikai csodákat, melyeket kizárólag az ügyfél érdekében vetettek be a szolgáltató cégek. Vizsgálták már a kérdést gazdasági, marketing és értékesítési szempontból. Szakosodtak rá tanácsadó cégek és szoftverfejlesztők-gyártók. Kitalálták a stratégiát, megalkották a folyamatokat, kifejlesztették a technikát. Ezekre nagyon odafigyeltek, de egyről sosem vagy alig esik szó: s ez az ügyfélkapcsolatban nélkülözhetetlen ember. Az ember, akinek tudása és értékrendje meghatározza a kapcsolat milyenségét és ezáltal eredményességét is.9639197882http://webpac.lib.unideb.hu:8082/WebPac/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+bibJAT00389967bibJAT00389967