Hernádi, László TiborDorkó, Dániel2016-04-272016-04-272016-04-26http://hdl.handle.net/2437/225726Dolgozatom a Microsoft vállalat stratégiáját és két legjelentősebb felvásárlását mutatja be. Tartalmazza az alapítási utáni időket és a vállalat aktuális helyzetét egyaránt. A gyakorlati módszerek közül Porter öttényezős modellje, Pestel elemzés,SWOT analízis, nemzetközi szintű vállalati- és piaci szegmensre vonatkozó stratégia, marketingmix, BCG mátrix található benne. Magába foglalja az iparág alakulását a 20-as évektől kezdődően. A felvásárlások és egyesülések témaköre elméleti szinten is megtalálható benne.58huMicrosoftfelvásárlásstratégiaA Microsoft vállalat stratégiája és felvásárlásainak elemzéseStrategy of Microsoft Corporation and its world-famous acquisitionsDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány