Mező, KatalinPontáné Kender, Magdolna2022-10-272022-10-272022-10-27https://hdl.handle.net/2437/338338A 10-14 éves általános iskolai tanulók körében előforduló figyelmi problémák mgejelenését vizsgálja a dolgozat. A beilleszkedési-, tanulási és magatartási nehézségekkel küzdő gyermekek mellett a 10-14 éves korosztályban előforduló teljesítményt befolyásoló figyelmi tényezőket veszi számba. Ezen felül az adott oktatási intézményben dolgozó pedagógusok tapasztalatainak és észrevételeinek összegzése nyomán készült Pieron teszt teljesítmény és mennyiségi vizsgálata történt. Az eredmények kimutatása diagrammok segítségével került bemutatásra. A teszt eredményeinek összegzését és a következtetések levonását tartalmazza a dolgozat.32hufigyelemfejlesztésPieronFigyelemfejlesztés 10-14 éves tanulók esetébenDEENK Témalista::Neveléstudomány