Héder-Rima, MáriaVarga, Alexandra2020-05-112020-05-112020-05-08http://hdl.handle.net/2437/286773Szakdolgozatomban a munkáltatói márkaépítést mutattam be, valamint ennek szerepét a munkaerőpiacon. Mindennapos problémát jelent a vállalatok számára a munkaerő megtartása, mivel a munkavállalókat több csatornán keresztül is célbaveszik az állásajánlatok. A vállalatok vonzóvá tétele lehet az egyik kulcsa annak, hogy sikeresen meg tudják tartani a dolgozóikat. Dolgozatomban tartalomelemzés keretein belül a munkáltatói oldalt vizsgáltam, hogy ők mennyire alkalmazzák az employer brand elemeket a honlapokon. Vizsgáltam még ezen felül a munkáltatói márkaépítő eszközök fontosságának a szerepét, amit a Z generáció körében végzett felméréssel valósítottam meg. Kitértem még ezen kívül a generáció egyéb munkával kapcsolatos preferenciájának vizsgálatára is.57humunkáltatói márkaépítésemployer brandingZ generációmunkaerőpiacA munkáltatói márkaépítés szerepe a munkaerőpiaconThe role of employer branding on the labour marketDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány