Gál, TímeaDeli, Róbert Szabolcs2013-11-292013-11-292013-10-302013-11-29http://hdl.handle.net/2437/177188A dolgozat a számítógépes grafika és a marketing kapcsolatát mutatja be általánosságban, majd gyakorlati példán keresztül egy multinacionális vállalat életében. A dolgozat kitér a számítógépek fejlődésére, a számítógépes grafika kialakulására és fejlődésére és alapvető marketingstratégiai módszerekre. Részletesen bemutatásra kerül a National Instruments vállalat, termékei, filozófiája, marketingstratégiai alapelvei, a dizájn csoport felépítése és hozzájárulása a cég marketingjéhez. Saját tapasztalatok alapján részletezi a témához kapcsolódó belső folyamatokat.50 oldalhukereskedelemmarketinggrafikareklámSzámítógépes grafika a marketingben és a reklámokbanComputer graphics in marketing and advertisingDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketingrestricted