Szűcs, Róbert SándorDinnyés, Dániel2024-06-182024-06-182024https://hdl.handle.net/2437/373464A dolgozatom a gyakorlati helyemről íródott, melyben szerettem volna a piaci helyzetét bemutatni. A szállodára való tekintettel elkészíttettem egy SWOT-analízist is, azon belül összehasonlítottam egy potenciális versenytárssal. Felvázoltam a lehetséges árstratégiákat. A szállodai árakat befolyásoló tényezőket vettem alapul. Bemutattam a hotel reklámozási lehetőségeit, valamint a hotel promócióit, akcióit. A legvégén felmértem milyen módon érdemes kutatást végeznünk a vendég vélemények felméréséhez.31huárstratégiaversenytársakmarketingHotel Uno helyzete a piacon, verseny a vendégekért a versenytársakkal szemben, a szálloda marketingaktivitásaHotel Uno's position on the market, competition for guests against competitors, the hotel's marketing activityKözgazdaságtudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.