Farkas, Noémi DóraKatona, Hajnalka2020-10-272020-10-272020http://hdl.handle.net/2437/297525A záródolgozatom témája a marketingkommunikáció eszközei. Röviden ismertetem, hogyan jelenik meg a kommunikáció és információfeldolgozás a reklám területén. Ezt követően jellemzem a marketingkommunikációs mix elemeit, majd bemutatom a hagyományos, digitális és közösségi marketingkommunikációt a Debreceni Nyári Egyetem példáin keresztül. Adódik a kérdés, hogy az internet térhódítása mellett a tradicionális reklámeszközök hogyan és miért vannak még jelen, és milyen jövő vár rájuk. A dolgozatban arra is keresem a választ, hogy a különböző reklámeszközök között van-e lehetőségünk választani.25humarketingkommunikációA Debreceni Nyári Egyetem marketingkommunikációs eszközeinek bemutatásaDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing