Fucskó, MónikaBalázs, Tiborné2018-04-102018-04-102018http://hdl.handle.net/2437/249314A kutatásom során húsz – sérült gyermeket nevelő - családdal készítettem interjút. A kérdéseim arra irányultak, hogy a gyermek sérülése mikor keletkezett illetve mikor derült ki, ez hogyan változtatta meg az életüket? Hogyan fogadta a szűkebb és tágabb környezet a sérült gyermeket? Szembe kellett-e nézniük negatív sztereotípiákkal? Éltek-e a korai fejlesztési lehetőségével és milyen eredményt sikerült elérniük? A gyermek életében felmerült-e az intézetbe adás kérdése, milyen oktatásban részesül/részesült? Hogyan látják a szülők a gyermek jövőjét, mi lesz vele, ha már nem tudnak gondoskodni róla? Kérnek-e, kapnak-e segítséget a szakemberektől?48husérült gyermekcélkitűzésnegatív sztereotípiákéletminőségSérült gyermeket nevelő családok hétköznapi kihívásaiDEENK Témalista::Társadalomtudományok