Soós, MihályKoncz, Zsanett2023-04-262023-04-262023-04-26https://hdl.handle.net/2437/350874Szakdolgozatomban a kuponnapok okozta hatásokat vizsgálom a fogyasztók magatartásának vonatkozásában. Kezdetben többek között a társadalmi, kulturális tényezőket prezentálom, melyek a fogyasztó személyét befolyásol(hat)ják. Olvashatnak arról is, hogy a családtagoknak milyen egymásra gyakorolt hatása, befolyása van a mindennapos szerepvállalások folyamán. Szót ejtek arról, milyen marketingeszközök szükségesek ahhoz, hogy a reklámok, hirdetések a megfelelő módon érjék el a megfelelő célcsoportot, de a marketingkommunikáció elemeit is bemutatom. Primer kutatásom során kérdőíves módszerrel gyűjtöttem információkat a fogyasztási, vásárlási szokásokról, melyeket ábrákkal, diagramokkal támasztok alá.46 oldalhumarketingkommunikációértékesítés-ösztönzésfogyasztói magatartásA kuponnapok hatása a fogyasztói magatartásraDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing