Mező, KatalinOláh, Dénesné2022-10-272022-10-272022-10-26https://hdl.handle.net/2437/338327A képességkibontakoztató felkészítés a hátrányos, illetve halmozottan hátrányos helyzetű tanulók lemaradását igyekszik enyhíteni. A Covid-19 járvány miatt ez a probléma újra előtérbe került, hiszen ezek a tanulók a körülményeik miatt még nehezebb helyzetbe kerültek. Az első és második osztályban a Difer képességméréssel felállított diagnózis alapján fejlesztjük a diákokat. Kiemelkedő fontosságú az óvoda-iskola átmenet segítése a gyermekek beilleszkedése érdekében. A különböző pedagógiai és fejlesztő módszerek alkalmazásával segíthetjük a sikeres iskolai előmenetelt. Nagymértékben igazolható a képességkibontakoztató program fejlesztő hatása.38huoktatáshátrányos helyzetképességkibontakoztatásA képességkibontakoztató felkészítés fejlesztő hatása az 1. osztálybanDEENK Témalista::Neveléstudomány