Pataky, NóraFarkas, Fruzsina2016-05-142016-05-142016-04-08http://hdl.handle.net/2437/227398A hátrányos és nem hátrányos helyzetű gyermekek vizsgálata a szülői nevelési stílusok, az anyához és az iskolához való kötődés mentén. Célom a hátrányos helyzetből fakadó tényezők hatásainak megismerése. Szakirodalmi áttekintés után ezen változók vizsgálata nevelésre és iskolai kötődésre vonatkozó mérőeszközzel, valamint a madárfészek rajzteszttel, mely az anyához való kötődésről ad képet. A madárfészek rajzteszthez tartozó történetek elemzése. Statisztikai összefüggések keresése a változók között. A vizsgált változók alapján a két csoport között eltéréseket tapasztaltam.42huhátrányos helyzetkötődés anyáhoziskolai kötődésnevelési stílusmadárfészek rajzHátrányos helyzet hatása a szülők nevelési stílusára, a gyermek kötődésére az anyához és az iskoláhozDEENK Témalista::Pszichológia::Pedagógiai pszichológia