Bujdosóné Dani, ErzsébetMacsu, Bettina2018-05-292018-05-292018http://hdl.handle.net/2437/252923Első kérdés, ami felmerült bennem, hogy vajon mennyire jellemző a 12-14 éves nyolcadik osztályos diákokra az olvasás.A következő kérdés, ami felmerült bennem: örömet tud-e szerezni a kötelező olvasmányok olvasása. Felmerült továbbá: mivel lehet Őket motiválni, az olvasás irányába terelni. Utolsóként: az e-book létezése és használata ösztönzi-e a diákot az olvasásra? Úgy vélem, hogy az internet, valamint az e-book megjelenése forradalmi változást fog hozni az olvasási szokásokban illetően.51huolvasásszociológiaolvasási szokásokáltalános iskolaOlvasásszociológiai felmérés a kisvárdai iskolákbanOlvasásszociológiai vizsgálatok a kisvárdai iskolákbanDEENK Témalista::Könyvtártudomány