2008-12-092008-12-099630944340http://hdl.handle.net/2437/51664A logisztika mint sikertényező egyre nagyobb szerepet kap a vállalatok tevékenységében. A logisztikai szolgáltatások meghatározóvá váltak az eladásban: most már lényegében nem a termék maga, hanem sokkal inkább a kapcsolódó szolgáltatások határozzák meg annak piaci eladhatóságát. A jövőben a logisztikai optimalizálásnak a termék teljes életútjára kell vonatkoznia: az ellátásilánc-menedzsment (SCM) ezért már túllép a vállalati logisztikai határokon, s egyre fontosabbak lesznek a hálózatok, a vállalatközi információs rendszerek, illetve a stratégiai partnerkapcsolatok. A könyv a legújabb felfogás szerint mutatja be a korszerű logisztika mint interdiszciplináris tudományág alapjait.9630944340http://webpac.lib.unideb.hu:8082/WebPac/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+bibFSZ898191bibFSZ898191