Nagy, ÉvaÚjné Pethő, Andrea2016-05-022016-05-022016http://hdl.handle.net/2437/226154Ez a dolgozat a hon- és népismeret tanár szakos mentoráltak összefüggő egyféléves tanítási gyakorlatára fókuszál. Munkám felvetése, hogy amely iskolákban önálló tantárgyként megjelenik a hon- és népismeret, ott is szükséges a kapcsolódó tartalmakkal bíró más tantárgyak keretében tanórát tartania a mentoráltnak. Ilyen módon teljesítheti ugyanis az egyetem gyakorlatra vonatkozó elvárásait. Szakdolgozatomban a hon- és népismereti tartalmakat legnagyobb százalékban hordozó tantárgyak lehetőségeit veszem számba.98huhon- és népismeretmentorálástanítási gyakorlattanmenettanítási órán kívüli lehetőségekMentor és mentorált lehetőségei a hon- és népismeret tantárgy tanítási gyakorlata soránDEENK Témalista::NeveléstudományDEENK Témalista::Társadalomtudományok