Szenderák, JánosNádasdi, Nikoletta Gabriella2018-05-022018-05-022018-04-27http://hdl.handle.net/2437/250694Dolgozatomban szeretném ismertetni a vállalati felelősség, azaz a CSR (Corporate Social Responsibility) fontosságát és időszerűségét. Az elmúlt évtizedben gombamód szaporodtak az erre vonatkozó irányelvek és stratégiák, amit már minden nagyvállalat alkalmaz. Megalakultak a Bizottságok, a helyi irányelvek alkalmazása már jól működik, azonban ennél még mélyebbre kell ásnunk ahhoz, hogy megértsük a valódi jelentőségét. Minden stratégiánál fontosabb, hogy hinnünk kell a jelentőségében.Az emberek nem a mérlegfőösszeg vagy a saját tőke részaránya alapján ítélnek meg egy vállalkozást, hanem a társadalmi felelősségvállaláson belül tanúsított tevékenységek alapján.Foglalkoznunk kell a fenntartható fejlődés jelentőségével is. Nap mint nap jelennek meg hírek a Föld romló környezeti állapotáról. Rendelkezésre állnak adatok a fiókhálózat papír és energia felhasználásáról, valamint CO2 kibocsátásáról. Saját kutatásom ezeknek az adatoknak az elemzésén alapul. 2009-2016 között állnak rendelkezésre számszerű adatok, melyeket többféle módszerrel elemzek. A kapott eredmények alapján értékelem a bank tevékenységét.51huCSRtársadalmi felelősségK&HA K&H Bank CSR tevékenységeCSR strategy of the K&H BankDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány