Besenczi, RenátóSzabó, Patrik2022-11-152022-11-152022-11-15https://hdl.handle.net/2437/340122Szakdolgozatomban az e-sport fejlődését mutatom be, a kezdetektől napjainkig, a gaminget és a versenyszerű játékot, valamint a szem-kéz koordinációt felmérő és fejlesztő alkalmazásomat, amely a játékosok fejlődését és a precízebb játékot szolgálja. A programot C# nyelven írtam, Unity-ben. Ezek mellett pedig bemutatom azokat a készségeket, amelyeket az alkalmazás használatával fejleszteni tudunk. Továbbá röviden megemlítek néhány játékot is, amelyekben hasznosítani tudjuk a megszerzett tudást. Az alkalmazás felméri a játékos pontosságát, gyorsaságát, illetve a hosszútávú koncentrációját. Mindezt úgy, hogy a játék közben felugró, majd eltűnő célpontokat kell eltalálni. Ezek megjelenésének és eltünésének gyakorisága a felhasználó pontosságától függ. A játék végeztével megjeleníti és menti az elért eredményeket, ezután akár újra is lehet kezdeni a gyakorlást. Célom ezzel az alkalmazással, hogy egy olyan kiindulópontot teremtsek, ahonnan el lehet kezdeni az alapvető gaming készségek fejlesztését.41huGamingKészségekC#E-sportGaming képességeket felmérő C# alkalmazásC# application to assess gaming skillsDEENK Témalista::InformatikaHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.