Péter-Szarka, SzilviaKövér, Barbara2018-05-102018-05-102018-03-27http://hdl.handle.net/2437/251686Kutatásom középpontjában az iskolai zaklatás áll, amely negatív hatást gyakorol a diákok testi és lelki egészségére. Műhelymunkámban a hagyományos iskolai zaklatás általános jellemzőire, valamint a jelenségre hatást gyakorló környezeti tényezőkre fektetem a hangsúlyt. Dolgozatom elméleti részében bemutatom az iskolai zaklatás definícióját, típusait, szereplőit, következményeit és a jelenséggel kapcsolatos kutatásokat, ezt követően pedig ismertetem a kreatív klíma és az osztálylégkör témáját. A zaklatás általános jellemzőinek vizsgálata mellett felmérem az osztálylégkör és a kreatív klíma iskolai zaklatással való kapcsolatát. Mindemellett megvizsgálom, milyen összefüggés áll fenn a zaklatás és az iskolán belüli kapcsolatok, azaz a diákok közötti viszony, valamint a tanár-diák kapcsolat között.37huiskolai zaklatásbullyingosztálylégkörkreatív klímatanár-diák kapcsolatAz osztálylégkör, a kreatív klíma és az iskolán belüli kapcsolatok szerepe az iskolai zaklatásbanA stressz és a férfi szexuális zavarok kapcsolataNői szexuális zavarok kapcsolata az önértékeléssel és a testképpelA munkahelyi stressz társas támogatással és énhatékonysággal való kapcsolataDEENK Témalista::Pszichológia