Tomán, HenriettaGazdag, Gergő János2025-06-262025-06-262025-04-24https://hdl.handle.net/2437/394753A szakdolgozat egy túlélő roguelike típusú játék fejlesztését mutatja be, amely a Unity játékmotor és a C# programnyelv felhasználásával készült. A játék célja, hogy a játékos minél tovább túlélje az egyre növekvő számú és erejű ellenséghullámokat. A projekt során kiemelt figyelem lett fordítva a dinamikus játékmenet kialakítására, valamint a fokozatos fejlődést és alkalmazkodást lehetővé tevő rendszer kidolgozására. A dolgozat részletesen ismerteti a fegyverek, ellenfelek és fejlődési lehetőségek egyensúlyának megteremtését, valamint a technikai megvalósítás főbb lépéseit. A fejlesztés során lényeges elvárás volt, hogy a játék hosszú távon is újrajátszható és élvezetes maradjon. Emellett előtérbe került egy olyan struktúra kialakítása, amely támogatja a könnyű bővíthetőséget és karbantarthatóságot a későbbi fejlesztések folyamán.49huUnityJátékfejlesztésC# programnyelvTúlélő roguelike készítése Unity-n belülInformatika::SzámítógéptudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.