Balázs-Földi, EmeseSallai, Krisztina2020-04-202020-04-202020-04-20http://hdl.handle.net/2437/284122Napjainkban központi kérdésként szolgál az integrált nevelés, az együttnevelés. Együtt vagy külön, integráltan vagy szegregáltan neveljék, oktassák azokat a gyerekeket, akiknek valamilyen fogyatékossága van. A kutatás fő célja annak feltárása, hogy a pedagógus pályát választó hallgatók miként vélekednek az integrációról. A kutatást az internet segítségével online kérdőívek kitöltésével történt. A vizsgálatban 102 fő pedagógushallgató vett részt. A kutatás eredményei alapján megállapítható, hogy különbség van a gyógypedagógushallgatók és a más pedagógia szakon tanuló hallgatók attitűdje között az integrációt tekintve, viszont a személyes kapcsolat fogyatékossággal élő személlyel nem befolyásolja a hallgatók attitűdjét.44huintegrációegyüttnevelésszegregációgyógypedagógusattitűdelfogadásPedagógushallgatók szemlélete az integrációról, inklúzióról, együttnevelésrőlDEENK Témalista::Neveléstudomány