2008-12-112008-12-119632128516http://hdl.handle.net/2437/55379A 21. század marketingmenedzsmentjének korszerű eljárásait és módszereit mutatja be a szerző legújabb könyve. Az ismeretanyag mélysége, a szakmai precizitás a gyakorlatorientált szemlélet alkalmas a legbonyolultabb marketingproblémák, piaci helyzetek elemzésére is. A könyv egyaránt használható önálló munkára vagy intézményes oktatás keretében való feldolgozásra. Mindazok eredményesen alkalmazhatják - legyenek bár vállalati vezetők, vállalkozók, egyetemi hallgatók, gazdasági szakemberek vagy egyszerű érdeklődők -, akik munkájuk és egyéb tevékenységük során marketing feladatokkal szembesülnek. A könyv egyaránt használható önálló munkára vagy intézményes oktatás keretében való feldolgozásra. Mindazok eredményesen alkalmazhatják - legyenek bár vállalati vezetők, vállalkozók, egyetemi hallgatók, gazdasági szakemberek vagy egyszerű érdeklődők -, akik munkájuk és egyéb tevékenységük során marketing feladatokkal szembesülnek.9632128516http://webpac.lib.unideb.hu:8082/WebPac/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+bibFSZ962942bibFSZ962942