Farkas, Noémi DóraGulyás, Bálint György2022-05-062022-05-062022-05-05http://hdl.handle.net/2437/332520A mai világban elengedhetetlen, hogy valamilyen bankkal összeköttetésben álljon egy személy, vagy vállalkozás. A globalizáció, a növekvő digitalizáció és a mindennapok gyorsulása megköveteli, hogy a bankok szolgáltatásai minél felhasználóbarátabb, sokoldalú és könnyen elérhetővé váljanak. Minden ügyfélnek fontos, hogy a lehető legtöbb információhoz jusson akárhol tartózkodik. Másrészt, hogy bármikor és bárhol tranzakciókat tudjanak indítani. A bankoknak is törekedniük kell, hogy a legjobb rendszert dolgozzák ki, ezzel a lehető legtöbb ügyfelet szerezzék meg és maximalizálják a piaci részesedésüket. Dolgozatomban a szolgáltatás marketinggel és a bankok elektronikus szolgáltatásaival foglalkozok.26hubankszolgáltatásokmarketingMarketing és elektronikus banki szolgáltatásokDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány