Kontor, EnikőSzabó, Zsolt2009-09-242009-09-2420092009-09-24http://hdl.handle.net/2437/89266A dolgozatban a termékre és a fogyasztókra vonatkozó sajátosságok tárgyalás után összevetem a dohányipari cégek által használható marketingkommunikációs megoldásokat a hagyományos esetben rendelkezésre álló eszközökkel. Látható, hogy a törvényileg engedélyezett megoldások messze elmaradnak az optimális helyzetben rendelkezésre állóktól. Ezeknek a vállalatoknak is alkotmányos joguk a szabad véleménynyilvánítás, azonban az előállított termék veszélyessége miatt ennek gyakorlását jelentősen korlátozza a törvényalkotó. Megvizsgálom, hogy az államnak milyen szerep van abban, hogy így alakult a szabályozás, valamint egy törvénymódosítási lehetőségére is kitérek.80hureklámtörvényreklám-tilalomeladáshelyi reklámfomra1állami motivációA dohányipar marketingkommunikációs problémáiLehetőségek és jogi szabályozás Magyarországon