Bittner, BeátaBodó, Anna2023-05-172023-05-172023-05-10https://hdl.handle.net/2437/353663A dolgozatom témája annak az étteremnek a marketing szempontú elemzése, amelyben a 14 hetes szakmai gyakorlatomat töltöttem. Elsősorban bemutatom az éttermet, mint vállalatot. Kiválasztott témám első pontja a helyzetelemzés. Elsősorban a makrogazdasági helyzetet vizsgálom meg, amiben a PEST elemzés volt segítségemre. Következőnek az egész iparágat elemzem a Porter-féle 5 tényezős modell segítségével. A SWOT analízissel az étteremnek gyengeségeit, erősségeit, lehetőségeit valamint veszélyeit vizsgálom meg a piacon. Meghatároztam a célpiacot az STP marketing segítségével, valamint felvázoltam az üzletnek a rövid, illetve a hosszútávú céljait. A 4P modell segítségével elemeztem, hogy az étterem milyen marketing formákat alkalmaz.21humarketinghelyzetelemzéscélpiac elemzéselemzésA Csakhal Bisztró marketing szempontú elemzéseMarketing Analysis of the Csakhal RestaurantDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing