Szabó , GyörgyLadó, Anett2024-06-192024-06-192024-04-25https://hdl.handle.net/2437/373860A dolgozat a fenntarthatóság és a klímatudatosság oktatásának lehetőségeit mutatja be a középiskolás korosztályban. Bemutatja, hogy a területen milyen jelentősége van a tudományterületek közötti együttműködésnek. Egy középiskolások körében végzett kérdőíves kutatásban vizsgálja a diákok körében a klímatudatos magatartást. Az elemzésben az egyéni szerepvállalás, a példamutatás és az élménypedagógia kiemelkedő szerepét bizonyítja, elemzi.99hufenntarthatóság, klímatudatosság, oktatás, attitűd vizsgálatA környezeti szemléletformálás szerepe és lehetőségei az oktatásbanKlímatudatosság a Gulyás Pál KollégiumbanDEENK Témalista::FöldtudományokHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.