Ujhelyi, MáriaSzilágyi, Petra2014-04-032014-04-032014-04-032014-04-03http://hdl.handle.net/2437/182182Manapság a szervezetek sikeressége nagymértékben függ az emberi tényezőtől, felértékelődik az emberi erőforrások szerepe, hiszen a motivált és megfelelő tudással rendelkező munkavállalók fontos alapot jelentenek a szervezeti célok, a hosszú távú fejlődés megvalósítására. Csak a munkájukkal és a szervezet működésével elégedett alkalmazottaktól várható olyan hozzáállás, mely pozitív következményekkel járhat az adott szervezetre nézve. Az, hogy a dolgozók elégedettek, még nem garancia arra, hogy jobb is lesz a teljesítményük, viszont ha elégedetlenek annak számos negatív következménye lehet. Dolgozatomban kiemelt helyet kapott a munkával való elégedettség, hiszen a szakirodalom alapján ez a leggyakrabban vizsgált terület, többen a munkával való elégedettséget a munkaattitűd szinonimájaként említik.Kutatásom fő célja annak feltárása volt, hogy a felmérés helyszínéül választott pénzintézet alkalmazottai mennyire elégedettek a jelenlegi munkahelyükkel, annak egyes tényezőivel.62hudolgozói elégedettségmunkaattitűdökDolgozói elégedettség vizsgálat egy pénzintézet debreceni fiókjánálDEENK Témalista::KözgazdaságtudományDEENK Témalista::Társadalomtudományok