Szilágyi, BarnabásBurján, Mária Terézia2019-04-092019-04-092019-04-09http://hdl.handle.net/2437/265179A jelenlegi pedagógiai, pszichológiai kutatások arra keresik a választ, hogyan lehet a nevelés-oktatás minőségi szintjét emelni, a pedagógiai hatékonyságot fokozni, a jövő generációját a legjobban felkészíteni az „ÉLETRE”. Mindenkit saját képességei maximumának elérésére kell ösztönöznünk, támogatnunk. A pedagógiai tervezés tudatosabb felépítése, a megvalósítás széles palettája – a döntés szabadságát biztosítja. Ezért kell differenciálnunk, mivel minden ember egyéni úton jut el a tudás megszerzéséhez. Ugyanakkor felgyorsult világunk negatív következményeként azt tapasztaljuk, hogy egyre több gyermek szenved képesség, részképesség hiányban. A szakdolgozatomban azzal foglalkozom, hogy egy óvodai csoporton belül a mindennapokban, hogyan tudom megvalósítani a konkrét fejlesztési feladatokat.48hudifferenciálásóvodai nevelésheterogén óvodai csoportA differenciálás megvalósítása a heterogén összetételű óvodai csoportombanDEENK Témalista::Neveléstudomány