Buda, AndrásLeányváriné Papp, Krisztina2015-06-022015-06-022015-03-27http://hdl.handle.net/2437/213838A szakdolgozatomban célom az interaktív tábla előnyeinek és hátrányainak bemutatása a fellelhető szakirodalom alapján: milyen tapasztalatok és álláspontok vannak az interaktív tábla oktatási célú felhasználását illetően. Lehetőséget kaptam a tiszarádi általános iskolában a SMART interaktív tábla kipróbálására, így a Planet 1 német nyelvtankönyvhöz készített táblaképek, óravázlatok alapján szeretném bemutatni, véleményem szerint milyen arányban és milyen feladattípusoknál érdemes interaktív táblát használni. Tapasztalatokat szereztem ezen kívül a vasmegyeri általános iskolában tett nyelvórai hospitálások alkalmával is. Véleményem szerint az interaktív tábla sok feladattípushoz alkalmas, ahogyan a táblaképekből és az óravázlatokból is látszik. és sokban megkönnyíti, meggyorsítja a tanárok munkáját. Mindazonáltal úgy gondolom, hogy vannak olyan feladattípusok, amit hatékonyabban lehet más módon megoldani: páros munkával, csoportmunkával, projektmunkával, a szakmódszertan számos lehetőséget ad erre.65huNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 Magyarországinteraktív táblanyelvoktatásAz interaktív tábla használata a nyelvoktatásbanDEENK Témalista::Társadalomtudományok