Tomán, HenriettaAsztalos, Attila Erik2024-06-232024-06-232024https://hdl.handle.net/2437/374543Szakdolgozatomban egy 3D platformer elkészítésének a folyamata kerül bemutatásra, amelynek egyik fő funkciója, hogy a játékos pár másodpercre vissza tudja tekerni az időt. A bevezetésben történik a választott téma kifejtése és bemutatása. A bevezetést követő fejezetben szó lesz a játékfejlesztés történetéről, folyamatáról, valamint a készülő játékhoz kitűzött célokról szól. A harmadik fejezet szól a projekt készítésekor felhasznált technológiák elméleti kifejtéséről. A negyedik fejezetben történik a játék készítésének folyamata, kódsorokkal és ábrákkal. Az ötödik fejezetben összegzem az eddigieket kiértékelve munkámat, majd kifejtem jövőbeli terveim.48huunityjátékC#Időmanipulálós platformer készítés Unity-benInformatikaHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.