2008-11-222008-11-229639224731http://hdl.handle.net/2437/26150"Tankönyvünk a kerettanterv felépítését követi, de a tanítás során a fejezetek más sorrendben is feldolgozhatók. A grammatika, a szövegtan és a helyesírás kerülhet előbbre is, a tömegkommunikáció tanítható később is. A könyv- és könyvtárhasználat tetszőleges időpontban vehető sorra. A fejezetek elején áttekintő vázlatot közlünk az egyes fejezetek tartalmáról. E vázlatok kiindulópontot jelenthetnek azok számára, akik csak alacsony óraszámban foglalkozhatnak a magyar nyelv tanításával, és összefoglalásként használhatják azok, akiknek elmélyültebb tanulmányokra van lehetőségük." (A szerző) A fejezetek elején áttekintő vázlatot közlünk az egyes fejezetek tartalmáról. E vázlatok kiindulópontot jelenthetnek azok számára, akik csak alacsony óraszámban foglalkozhatnak a magyar nyelv tanításával, és összefoglalásként használhatják azok, akiknek elmélyültebb tanulmányokra van lehetőségük." (A szerző)9639224731http://webpac.lib.unideb.hu:8082/WebPac/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+bibDEK00660434bibDEK00660434