Kárpáti, LászlóKrajnik, János2009-03-092009-03-0920082009-03-09http://hdl.handle.net/2437/79597A dolgozat elsősorban arra a kérdésre keresi a választ, hogy a 2002. óta Világörökség részévé vált Tokaj városa milyen turisztikai marketing tevékenységgel igyekszik magához csábítani a vendégeket. A dolgozat első része igyekszik átfogó képet adni arról, hogy a turizmus - mint iparág - hol tart a fejlődésben világszerte, és mi várható a jövőben. Milyen az egyes földrészek közötti vendégforgalom megoszlása, mi jellemző kontinensünk Európa és azon belül Magyarország turizmusára. Hova tehetjük magunkat mi magyarok a világban, illetve hogy a Tokajt magába foglaló észak-magyarországi turisztikai régiónak és azon belül Tokajnak milyen súlya van a hazai turisztikai életben. A tokaji turizmus-marketing egyet jelent a helyi Tourinform irodával. Így bemutatásra kerül a magyarországi Tourinform-hálózat története, és hogy mi várható egy-egy ilyen iroda munkájától. Ezek után kerül sor a Tourinform Tokaj turisztikai marketing tevékenységének részletes bemutatására, megemlítve az eddig elért eredményeket, és felvillantva a jövőbeli célkitűzéseket.72 p.huturisztikaTourinformturizmus-marketingvendégforgalomTurizmus-marketing Tokajban, a Tourinform iroda tevékenységén keresztülTourism-marketing in Tokaj through the activities of the Tourinform officeDEENK Témalista::Mezőgazdaságtudomány