Mező, KatalinMáténé Csabai, Emőke2018-04-032018-04-032018-04-03http://hdl.handle.net/2437/249018Dolgozatom a kreativitásról és a nyelvtanulásról szól. Első részében mindezek elméleti hátterét mutatom be, majd a dolgozat második részében óvodapedagógusok kérdőíves válasza alapján elemzést végzek. Vizsgáljuk a korai nyelvtanulás lehetőségeit, módszereit, különös tekintettel a Helen Doron módszerre. Keressük az összefüggést a korai nyelvtanulás és a kreativitás között. Továbbá az első nyelv és az idegen nyelv kapcsolatát. Vizsgáljuk, hogy milyen összefüggés van a a nyelvtanulás és az egyéb képességek között. Továbbá, hogy a korai nyelvtanulás befolyásolja- e az óvodás későbbi képességeit? Gátolja vagy éppen segíti- e.43hukreativitáskorai nyelvtanuláskétnyelvűségA kreativitás és a nyelvtanulásDEENK Témalista::Neveléstudomány