Balogh, RenátóCzinege, Vivien2025-06-182025-06-182025-05-05https://hdl.handle.net/2437/393237A dolgozatomban a Forma-1 nézettségének változását vizsgáltam az elmúlt évekre tekintve. Ismertetem a passzív sportfogyasztás motivációt. Bemutatom a Drive To Survive sorozatot és annak hatását a globális nézettségre. Kérdőív segítségével pedig kielemeztem, hogy a magyar sportfogyasztókra milyen hatást gyakorolt a Drive To Surive Netflix sorozat megjelenése. Továbbá milyen véleményeket fogalmaztak meg a sorozatról. Majd e válaszok kielemzésével kaptam átfogó információt a témával kapcsolatban.62huForma-1nézettségDrive To SurviveA célvonalon túl: A magyar sportfogyasztók kapcsolata a Forma-1-elBeyond the finish line: The Hungarian Sports consumers' relationship with Formula 1KözgazdaságtudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.