Soós, MihályMolnár, Adrienn2023-12-182023-12-182023-10-23https://hdl.handle.net/2437/363723Szakdolgozatomban az illatmarketing szerepét vizsgáltam meg a fogyasztók vásárlói magatartásában. A dolgozat első részében a marketing alapfogalmait jegyeztem le, meghatároztam az in-store marketing, illetve az érzékszervi marketing jelentését, majd az illatok szerepét elemeztem, melyet gyakorlati példákon keresztül szemléltettem. A második részben a kérdőíves kutatásom eredményeit prezentáltam, ezt követően fogalmaztam meg következtetéseimet és javaslatomat a témát illetően, illetve megvizsgáltam a bevezetésben megfogalmazott hipotéziseket is. Végezetül a dolgozatot összegzéssel zártam, melyben megállapítottam, hogy az illatmarketing tudatos használatában számos lehetőség rejlik a jövőt illetően.65huillatmarketing, érzékszervi marketing, in-store marketingAz illatmarketing szerepe a lakosság vásárlói magatartásábanDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.