Nagy, TündeOrsolyaZolcsák , Viktória2025-01-142025-01-142024-05-08https://hdl.handle.net/2437/385189A webáruházak helyzete a Covid-19 járvány előtt és után. De emellett kitérek még arra is, hogy hogyan lehet sikere ma Magyarországon a webáruházaknak, mitől ennyire népszerű a virtuális boltok működtetése. célja az volt, hogy visszaadjam ezek vállalatok előnyeit és hátrányait. Elemeztem, hogy milyen most a helyzetük, és betekintést nyújtottam a jelenlegi hatásokba is. Most, hogy saját bőrömön tapasztalhattam meg milyen is ma egy webáruházat üzemeltetni. Sajnos nem egyszerű, hisz a számtalan kritériumon túl, még az emberek körében is meg kell felelni.25huwebáruházake-kereskedelemA webáruházak helyzete 2020 előtt és utánKözgazdaságtudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.