Kontor, EnikőSoltész, Gábor2020-05-092020-05-092020-05-06http://hdl.handle.net/2437/286525A dolgozat a streamelés megjelenése előtti és utáni zenei piaci állapotok és az ezzel kapcsolatos fogyasztói magatartás vizsgálatával foglalkozik. Igyekszek leírni a zenei piac korábbi és jelenlegi állapotát, és bemutatni a változásokat. A változások értelmezése és a fogyasztók mai magatartásának vizsgálata érdekében primer kutatást végeztem, melynek eredményeit kielemezve megpróbálom megválaszolni a következő kérdéseket: - Elégedettek-e a fogyasztók a mai állapottal, zenehallgatási lehetőségeikkel? - Miért válhatott népszerűvé a steamelés rövid idő alatt? - Mik befolyásolják a zenehallgatási szokásokat?56huzenefogyasztói magatartásA streamelés fogyasztói magatartásra gyakorolt hatása a zenei piaconDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing