2008-12-172008-12-179639602973http://hdl.handle.net/2437/69793A Kushadj, bestia! az ötvenes évek elején játszódik. Főhőse egy kamasz fiú, aki a történet kezdetén az iskolások szokásos-szokványos életét éli: talán csak kiemelkedő testi-szellemi képességeivel tűnik ki társai közül. Egy napon magas rangú katonatisztek jelennek meg az iskolában, hogy a legrátermettebb gyerekeket kiválogassák. S bár hősünk a legjobb mindenben, nagy csalódására mégsem kerül be a kiválasztottak közé. Aztán egy folyóparti séta alkalmával valaki hátulról ráveti magát, és kloroformmal elkábítja. Hősünk egy vaksötét cellában tér magához: hetekig, talán hónapokig raboskodik itt. Ám egy reggel világosságra ébred: egy kopaszodó, tagbaszakadt férfi ül az ágya mellett, a Nagymester, aki a kertbe invitálja egy sakkpartira. Ezzel kezdetét veszi kettejük hetekig tartó sakkjátszma-sorozata, amely nem más, mint beavatás. Beavatás egy titokba. Egy hátborzongató, rettenetes, viszolyogtató titokba... Hősünk egy vaksötét cellában tér magához: hetekig, talán hónapokig raboskodik itt. Ám egy reggel világosságra ébred: egy kopaszodó, tagbaszakadt férfi ül az ágya mellett, a Nagymester, aki a kertbe invitálja egy sakkpartira. Ezzel kezdetét veszi kettejük hetekig tartó sakkjátszma-sorozata, amely nem más, mint beavatás. Beavatás egy titokba. Egy hátborzongató, rettenetes, viszolyogtató titokba...9639602973http://webpac.lib.unideb.hu:8082/WebPac/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+bibFSZ1124758bibFSZ1124758