Kádek, TamásMakai, Imre2013-05-062013-05-062013-052013-05-06http://hdl.handle.net/2437/166899A szakdolgozatom célja egy olyan algoritmus bemutatása, amely egy „elég jó” lépést tud ajánlani – nem teljes információs – kétszemélyes játékok esetén. Mindenképpen egy saját játékkal szerettem volna bemutatni a lépésajánló algoritmust, ezért az volt az első dolgom a szakdolgozat elkezdése előtt, hogy egy megfelelő játékot találjak ki erre a célra. További célom, a játékállások, valamint az állapottér reprezentációjának elkészítése. Majd pedig leírom, milyen módosításokat kellett végrehajtani, hogy a lépésajánló algoritmus megfelelő legyen az új helyzethez alkalmazkodva. Legvégül szeretnék egy kis betekintést nyújtani az XNA-val való ismerkedés, és tanulási folyamatomba.45humesterséges intelligenciaC#XNAlépésajánlónegamaxMesterséges intelligencia alkalmazása nem teljes információjú játék implementációjábanDEENK Témalista::Informatika::Számítógéptudomány