Árváné Ványi, GeorginaHernyák, Hanna2015-10-292015-10-292015-10-30http://hdl.handle.net/2437/217485Szakdolgozatom témájául a Spar saját márkás termékek fogyasztói megítélését választottam. Szekunder és primer kutatást végeztem. Szekunder kutatásom során szakmai irodalom segítségével bemutattam a kereskedelmet, a terméket, márkát, különböző fogyasztói csoportokat. Primer kutatásomat kérdőív segítségével végeztem. Kérdőívem megszerkesztésénél fontosnak tartottam, hogy minél átfogóbb képet kapjak a megkérdezettek vásárlási, saját márkás termékek vásárlási szokásairól, így ennek megfelelően tettem fel a kérdéseket. Ezeket a beérkező adatokat elemeztem, értékeltem. Diagramok és táblázatok segítségével szemléltettem. A felállított hipotéziseim beigazolódtak. Munkám során minden célkitűzésemnek eleget tettem.70huSparsaját márkakereskedelemtermékSpar saját márkás termékek fogyasztói megítéléseConsumer's perception about Spar brand productsDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány