Kiss, MariettaNémeth, Nóra2021-10-212021-10-212021-10-21http://hdl.handle.net/2437/323140Szakdolgozatomban az influenszerek megítélését vizsgáltam a hazai közösségi-média felhasználók körében. Dolgozatomban megvizsgáltam az influenszer tevékenység alappilléreit, a véleményvezérekkel szemben támasztott legfontosabb szempontokat, illetve a vállalkozások és az influenszerek közötti hatékony együttműködéshez szükséges kritériumokat. Az elmúlt néhány évben jelentősen megnőtt a közösségi oldalakon a hírességeken keresztül közvetített reklámok mennyisége, így a téma aktualitása miatt döntöttem mellette. Mivel egy dinamikusan növekvő területről van szó, így a fejlődési lehetőségekről és a jövőbeli kilátásokról is szót ejtettem a dolgozatomban.48huinfluenszervéleményvezérdigitális marketingmarketingközösségi médiaInfluenszerek megítélése a közösségimédia-felhasználók körében MagyarországonJudgement of influencers among social media users in HungaryDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány