Danyi-Boll, AnikóLovász, Anita2022-10-232022-10-232022https://hdl.handle.net/2437/337941A dolgozatomban bemutatom a cipővásárlási szokásainkat napjainkban. Bemutatom a cipőt, mint terméket, a rossz cipőválasztás lehetséges egészségügyi következményeit. A cipők piacán megjelenő marketing eszközöket ATL és BTL kategória valamint a napjainkban egyre népszerűbb POE-elv alapján ismertetem. Az egyre nagyobb népszerűségű online vásárlás előnyeit és hátrányait is elemzem. Megvizsgálom, hogy az impulzusvásárlás, hogyan van jelen a cipők világában. A kérdőívem kiértékelésével érdekes megállapításokat és következtetéseket vonok le.83hucipővásárlásimpulzusvásárlásonline vásárlásCipővásárlási szokások napjainkbanAnalysis of cunsomer behavior in shoes purchashing at presentDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány