2008-12-082008-12-08963935905Xhttp://hdl.handle.net/2437/49257A titkárnő a vezető állásban lévő személy rendelkezésére álló értelmiségi alkalmazottja, aki közvetít intézménye és a vezető személy között. Közvetlen munkatárs, összekötő kapocs a vezető és munkatársai, valamint a vezető és külső ügyfelei között. E sokoldalú összetett munka sokoldalú embert kíván. Ezt az igényt már fél évszázada megfogalmazták. A titkárnő akkor felel meg hivatásának, ha jól képzett, ha rendszeresen fejleszti szakmai ismereteit, tájékozott, gyors áttekintéssel rendelkezik, kulturált, segítőkész. E tevékenységek közepette a titkárnőnek alkalmazkodnia kell vezetője feladataihoz, időbeosztásához, értenie kell a szervezéshez, hogy átütemezhesse a feladatokat, a megoldásokat...963935905Xhttp://webpac.lib.unideb.hu:8082/WebPac/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+bibFSZ849025bibFSZ849025